Płock, Mazowieckie Darmowe Ogłoszenia


Płock, Mazowieckie

zmień miasto

Mazowieckie / Płock / Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję

Sponsoring - Zasponsoruję

 
Wyszukiwanie


Sponsoring - Zasponsoruję Anonse towarzyskie Sponsoring Panie i Panowie Oferty sponsoringu · Sex, Praca, Studentki do towarzystwa dla Sponsora Szukam studentki · Sponsor dla Studentki na gorący seks i rozkoszną miłość anonse towarzyskie i sex randki sponsorowane..

Pani szuka Pana | Pan szuka Pani | Para szuka pary | Sponsoring - Szukam sponsora | Sponsoring - Szukam sponsorki | Escort Service | Agencje towarzyskie | Pozostałe Anonce Towarzyskie
Tytuł
6000 -10 000 pln od reki za dziewictwo... (Polska) Jeśli Jesteś ładna i zgrabna dziewczyna i masz oddać sie na imprezce po pijaku, drżeć ze strachu, a potem nic ...
3500 plus mieszkanie nad morzem (Kolobrzeg, szczecin) Witam, 3500 plus mieszkanie nad morzem dla pieknej i inteligentnej dziewczyny jesli nia jestes zadzwon lub nap...
Zasponsoruje (Wroclaw,Trzebnica,Zmigrod,Wolow,Sycow,Olesnica) Czesc dziewczyny mam 35 lat jestem przystojnym wesolym i zamoznym facetem i tak jak w ogloszeniu szukam mloda ...
Stały sponsor Stały sponsor (Śląsk) Cześć Mam na imię Marek, szukam tutaj dziewczyny, która w zamian za pomoc finansową będzie się zemną spotykać...
Poznań - Sponsor dla dziewczyny (Poznań) Zasponsoruję, pomogę finansowo młodej dziewczynie, chętnie licealistce w zamian za miło spędzone seks-chwile.C...
Usłużną niewolnicę kupię (KrakÓw) Usłużną niewolnicę kupię na cotygodniowe spotkania, być może częściej. Wymagam byś robiła wszystko za wyjątkie...
Dyskretnie zasponsoruję - na dłużej Dyskretnie zasponsoruję - na dłużej (Warszawa i okolice) Poszukuję młodej dziewczyny, z którą będę mógł spędzać niezapomniane chwile, najlepiej podczas dłuższych wiecz...
Mlodą, bezpruderyjna nastolatkę do ukladu... Mlodą, bezpruderyjna nastolatkę do ukladu... (Warszawa, Lodz, Poznan) Szukam bezpruderyjnej, zdecydowanej, mlodej nastolatki do stałego lub chwilowego układu... Mam 40 lat, 182cm,...
Sponsoring (Warszawa) 500 złotych dla młodej i zgrabnej dziewczyny za głębokiego loda z połykiem. Chętnie regularne spotkania. Ja - ...
Dam zarobić paniom (Warmińsko-mazurskie) Witam Panie Mam 30lat na co dzień przedstawiciel, mający nie normowany czas pracy, wiec dostosuję się do Cieb...
Personal Assistant Personal Assistant (Krakow) Dyrektor od dawna firmy z siedzibą w centrum Krakowa poszukuje zabawy i atrakcyjnych asystent pomoże mi urucho...
Zapoznam kobietę z klasą (Warszawa) Witaj, Zapoznam jedną konkretą, zdecydowaną, znającą swoją wartość, inteligentną, z dużym poczuciem humoru...
Młodą licealistkę ,studentkę (Warszawa i okolice) Szukam młodej dziewczyny,studentki,licealistki bez doświadczenia ale zdecydowanej,wesołej,spontanicznie lubiąc...
Dla szczupłej 16-19-latki - oferuję 1500 zł/spotkanie - będę także mentorem i opiekunem (Szczecin, Poznan) Oferuję 1500 zł za każde 3-5 godzinne spotkanie - chodzi mi zdecydowanie o dłuższy układ. Jestem wykształcony...
Zadbany i kuturalny SPONSOR dla młodej szczupłej dziewczyny (Warszawa i okolice) Witam, Poznam młodą, szczupła zadbaną dziewczynę w celu niezobowiązujących spotkań sponsorowanych lub stał...
Szukam Młodej dziewczyny na stały układ... (Cała Polska - Dolny Śląsk) Witam.. Nawiążę miły kontakt z młodą lub dwiema dziewczynami ... Dyskretnie i na konkretnych zasadach.. ...
Szukam filigranowej naturalnej blondynki, lub brunetki - od reki 1000zł za spotkanie Szukam filigranowej naturalnej blondynki, lub brunetki - od reki 1000zł za spotkanie (Warszawa i Inne Regiony) Tak jak w ogloszeniu 1000zl za spotkanie. Mozliwy staly uklad. Ja 38l, szczuply, zadbany, wyszktalcony. Ty mlo...
Nastolatka poszukiwana;) (Kraków) Szukam młodej, ciekawej nastolatki. Proponuję spotkania sponsorowane ( bez seksu ), chętnie stały układ. Szcze...
2500zł dla Fajnej Miłej dziewczyny stały układ lub jednorazowo.. Dzisiaj. (Koszalin i okolice) Zasponsoruję w stałym układzie lub jednorazowo dziewczynę w wieku od 17 do 21 lat w zamian za miłe chwile wyjs...
1000 zł za lodzika dla zgrabnej Nastolatki za kilka minut przyjemnosci 1000 zł za lodzika dla zgrabnej Nastolatki za kilka minut przyjemnosci Jestem Przystojnym zadbanym, miłym, kulturalnym i dyskretnym 35-latkiem, gwarantuję dyskrecję, kulturę, higien...
Szukam inteligentnej kobiety z Warszawy, relacja "bezsexowna" Szukam inteligentnej kobiety z Warszawy, relacja "bezsexowna" (Warszawa) Hej. To jest dosc nietypowe ogloszenie - w przeciwienstwie do 99% obecnych tutaj facetow szukam dziewczyny ...
Zasponsoruję nastolatkę, studentkę (Nowy Targ, Zakopane, Kraków) Zasponsoruję młodą 18-25 atrakcyjną dziewczynę. Jesli jestes zainteresowana nawiązaniem nowej relacji napisz...
Facet z klasa - zasponsoruje dziewczyne z klasa Facet z klasa - zasponsoruje dziewczyne z klasa (Katowice i okolice) Hej Mam klase, gest i blysk w oku;) Szanuje ludzi, z ktorymi sie stykam. Szukam dziewczyny - z klasa, ni...
Inżynier 26l zasponsoruje młodą nastolatkę Inżynier 26l zasponsoruje młodą nastolatkę (Częstochowa) Hej :) Jeśli jesteś młodą nastolatką chętnie pomogę Ci finansowo. Gwarantuje dyskrecje i miłe chwile z normal...
Exclusive Wakacje (Warszawa) 42 lata angielski biznesmen szuka zabawy i atrakcyjna dziewczyna mi towarzyszyć na luksusowe wakacje. Będę pod...
Zasponsoruje młodą dziewczynę (Soltys800) Szukam młodych otwartych odważnych szalonych i zdecydowanych dziewczyn na dyskretne spotkania sponsorowane.......
Konkretny (Śląsk) Witaj Jeśli masz już tutaj dosyć buców, mało konkretnych, chamskich sponsorów to dobrze trafiłaś. Proponuję ...
Za sponsoruję nastolatkę/studentkę (Kielce Świętokrzyskie) Za sponsoruje nastolatkę/studentkę z Kielc stały sponsoring szczegóły do omówienia w kontakcie mailowym.
Witaj. (Warszawa/Cała Polska) Witaj. Jestem zadbanym 34 latkiem poszukuje bardzo atrakcyjnej kobiety do stałej miłej relacji interesują mn...
Pomogę finansowo dziewczynie z Warszawy (Warszawa, Śródmieście) Pomogę finansowo młodej dziewczynie z Warszawy. Jestem realny, oferuję realną pomoc finansową w wysokości 2...
WARSZAWA i OKOLICE: Spotkanie z młodą, szczupłą dziewczyną. WARSZAWA i OKOLICE: Spotkanie z młodą, szczupłą dziewczyną. (Warszawa / Inne Regiony) Jak w treści od ręki 700-800zl za spotkanie 1-2 godzinki w ciągu dnia w hotelu z przystojnym 30 latkiem. Gwara...
Dzień Dobry (Warszawa i okolice) Wysoki 44-latek poszukuje szczupłej 18-latki w celach towarzyskich ;) Spotkania raz w miesiącu. Dyskrecja, za...
Szukam mlodej sympatycznej dziewczyny, 1000 zl za spotkanie. (Krakow i okolice) Poznam miłą, młodą, sympatyczną dziewczynę z Krakowa lub okolic na spotkanie sponsorowane, bardzo chętnie na d...
Current: Luxury Life ? (Krakow) Szukam zabawy, inteligentne dziewczyny z klasy 23-30, kto szuka miłego czasu z kimś, kto dużo podróżuje. Jeste...
Pomoc młodej kobiecie... (Polska) Elegancki starszy pan pozna i zasponsoruje młodą(ale pełnoletnią)i bardzo atrakcyjną kobietę...Jestem otwarty ...
800zł za spotkanie. 800zł za spotkanie. (Warsaw) Przystojny 35 letni biznesmen 185cm/72kg szuka kobiety do regularnych spotkań. Proponuje 800zł za spotkanie.
Towarzyszka Podróży / Asystentka Towarzyszka Podróży / Asystentka (Warsaw / Krakow) Szukam towarzyszki / asystentki, która pomogłaby mi w prowadzeniu firmy. Moje biuro ma siedzibę w Polsce, ale ...
Przystojny stały sponsor dla bardzo atrakcyjnej!!! Przystojny stały sponsor dla bardzo atrakcyjnej!!! (Warszawa/Cała Polska) Witaj. Jestem zadbanym 34 latkiem poszukuje atrakcyjnej kobiety do stałej miłej relacji interesują mnie miłe ...
Bez logowania - Realny sportowiec o 50 twarzach, tylko dla jednej.... Bez logowania - Realny sportowiec o 50 twarzach, tylko dla jednej.... (śląsk) Czy pośród bylejakości zalewającej Cię z każdej strony zdołasz zebrać się na odwagę i powiesz dość!? Podświad...
Atrakcyjnej kobiety na wyjazd w ciepłe kraje (Rzeszów, Kraków, okolice) Około jesieni lub wczesną zimą planuję wyjazd 1-2 tygodniowy do Dubaju, Australii, może Tajlandia, a może jesz...
Master poszukuje swej niewolnicy 1500 za spotkanie Master poszukuje swej niewolnicy 1500 za spotkanie (Cała Polska) Zasponsoruję dziewczyne uległą wiek do 25 lat, zgrabna, chętna do tresury. Bondage, głębokie gardło, seks klas...
Spnsor 29l - Szukam nastolatki do stalego lub jednorazowego układu - 1000zł/spotkanie (Gliwice, Zabrze, Bielsko-biała, Cieszyn ) Witam, chetnie sie spotkam z nastolatką, w grę wchodzi również stały układ sponsorowany. Odnośnie stalego wyn...
Pomogę młodej intelgebtnej dziewczynie (Warszawa) Cześć, jeżeli jesteś sympatyczną, inteligentną, rozsądną, uśmiechniętą dziewczyną szukającą faceta z którym mo...
Przystojny, inteligentny szuka pięknej nastolatki :) (Warszawa) Cześć! :) Szukasz wyjątkowej znajomości na dłuższy okres czasu? Masz dosyć otaczającej Cię szarości dnia codzi...
Stala, dyskretna znajomosc..... ogloszenie powazne!!! (Szczecin - Kolobrzeg - Koszalin) Witam, Prosze powaznie potraktowac moje ogloszenie/propozycje. Interesuje mnie stala znajomosc z jedna symp...
Fun Crazy Girl :) (Krakow) Szukam atrakcyjnej dziewczyna 18-25, który szuka kogoś do opieki nad nią. Wszystkie twoje wydatki będą pod opi...
Przyjacielska relacja z eleganckim, zadbanym i wiarygodnym 35 l. dla ślicznej dziewczyny... :) Przyjacielska relacja z eleganckim, zadbanym i wiarygodnym 35 l. dla ślicznej dziewczyny... :) (Warszawa) Jestem eleganckim, zadbanym, inteligentnym i bardzo dobrze sytuowanym mężczyzną mieszkającym w Warszawie. Mam ...
Szukam mobilnej... ja --> konkretny na maksa :) (Zachodniopomorskie / lubuskie) Hejka :) Szukam Pani, która posiada autko i byłaby w stanie mnie odwiedzić w Niemczech w okolicach miasta: ...
HILTON 28.05 Pzystojny facet w średnim wieku szuka młodej i atrakcyjnej (Warszawa) Szukam młodej i atrakcyjnej dziewczyny która spotka sie ze mną i miło spędzi czas w sobotę tj. 28.05 . Spotkan...
Dwóch Masterów szuka uległej asystentki na skrajne doznania Dwóch Masterów szuka uległej asystentki na skrajne doznania (Szczecin - Poznan) Dwóch Masterów 32-36 lat szuka uległej suki asystentki. Wymagania: krótka spódniczka, zmysłowa bielizna. Of...
Szukam exhibicjonistki i nimfomanki (Poznań) Do wspólnych zabaw w miejscach publicznych lub innych ze mną i/lub innymi przypadkowymi - wspólne np wypady po...
Dziewictwo kupie...za 2000 zł. Łódz i okolice (Łódz i okolice) Zapłace za spotkanie z dziewicą...za Twój pierwszy raz.
Kupię dziewictwo od szczupłej nastolatki (Warsawa Gdansk Krakow and Katowice) Jestem zadbanym panów zainteresowanych płacąc dobrą amoung dla szczupłej dziewczyny gotów sprzedać dziewictwo....
Wspomogę Ładną Kobietę (Poznań i okolice) Przystojny, wykształcony, zamożny na co dzień zapracowany szuka odskoczni od codzienności. Oczywiście - intere...
Prezes firmy zasponsoruje atrakcyjną kobietę - dłuższa znajomość (stały układ) (Warszawa) Ja - mężczyzna około 50, wysoki, szczupły, zadbany, szef firmy, konkretny, z gestem i poczuciem humoru, bez na...
Konkretny sponsor dla młodziutkiej (Śląskie) Chętnie poznam sympatyczna młodziutka Dziewczynę do sponsorowanej znajomosci.Proponuje spotkania w hotelu lub ...
Spotkania sponsorowane (Łódź,Warszawa) Poszukuję atrakcyjnej dziewczyny, nastolatki lub studentki na spotkania sponsorowane w hotelu lub prywatnym lo...
Szukam zjawiskowej kobiety w wieku 21 do 28lat (Wrocław) Jestes interesujaca, elokwentna, atrakcyjna, kobieca, szczupla kobieta. Szukasz na jakis czas tylko jednego pa...
Piatek, 19 Kwiecien, 2013
Sponsor dla zdecydowanej i atrakcyjnej (Płock i całe mazowieckie) Witam Poznam atrakcyjną dziewczynę Ja 42 lata niezależny zyciowo i finansowo z dużym poczuciem humoru Zapew...
Niedziela, 22 Maj, 2011
Zasponsoruje konkretnie miła normalną dziewczynę do 23lat (Płock Mazowieckie) Zasponsoruje konkretnie miła normalną dziewczynę do 23lat , ze swojej strony oczekuje seksu klasycznego miłośc...
Niedziela, 27 Marzec, 2011
Konkretny sponsor dla miłej fajnej dziewczyny max 20lat (Płock włocławek lipno gostynin wyszogród ) Zasponsoruje mloda kobiete do 20lat .Za spotkanie jestem w stanie zapłacic sowite pieniadze abys była w pelni ...
Poniedzialek, 27 Grudzien, 2010
Zasponsoruje fajna dziewczyne (Płock okolice ) Zasposnoruje na zasadzie stałego układu młodą dziewczyne wwieku do 25lat , ja niezależny finansowo 30lat wysok...
Niedziela, 07 Listopad, 2010
Zasponsoruje dziewczyne w wieku do 25latek (Płock włocławek okolice) Zasponsoruje dziewczyne w wieku do 25lat paniom z branży z gory dziekuje .Szukam kobiety do stalego układu 4-...